30.10.2019

Maailmassa on toivoa - yhdessä

Kesäkuulla oli puhetta Q:n suunnitelmasta pelastaa maailma. Aiheesta on ilmestynyt selkeä, suomenkielinen podcast, joka kannattaa kuunnella erityisesti, jos ei ole katsonut videota ja vaikka olisi katsonutkin, sillä podcast menee aiheeseen hiukan syvemmälle.


Valo lisääntyy, vääjäämättä.

Podcastin laatijan sanoin:
"Meillä on nyt ensimmäistä kertaa maailmassa toivoa. Ja tämä pitkälti riippuu nyt meistä ihmisistä itsestämme. Eli meidän tulisi kaikkien nyt ensinnäkin lakata tappelemasta keskenään, koska se on se, mitä cabal haluaa."
"Q kertoo tästä, että meidät halutaan erottaa ja sillai meitä halutaan heikentää. Eli meidän kannattaa kaikkien nyt yhtyä yhteen, jotta me voitetaan tämä cabal."
"Mulla ainakin itsellä on mennyt maailmankuva ehkä totaalisesti uusiksi. Mutta mä olen myös saanut toivoa, mä olen saanut tosi paljon toivoa. Ekaa kertaa musta tuntuu, että tämä maailma on menossa hyvään suuntaan. Täällä on oikeasti tapahtumassa hyvää."


Lisätietoja:

https://santavuori.blogspot.com/2019/06/q-suunnitelma-pelastaa-maailma.html

https://soundcloud.com/user-661053446/jakso5/sets

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tämä blogi on tehty Santavuoren muistoksi, joten muista asiaankuuluva kunnioitus. Vain asialliset viestit julkaistaan.